Search This Blog

Wednesday, September 26, 2012

nak yang nie .

hello peeps , hye world , assalamualaikum ..
acctually harinie simple je nak tulis .. 
nak luah kan something skit for my parent ..
ok abah , owg tau benda nie ngarot sikit tapi owg nak tukar moto la .. moto buruk to kan asik nak rosak je .. pastue lembab lak tue ,. bosan la abah .. nak yang lain boleh ? 
*i wish myfather ask :
ok nak moto ape anakku ?
*then i'll do ask him for this !




Yamaha 135LC V2 GP

then kalau abah tanye la kenape nak beli nie kan .. i'll answer this ;D

  1. cube abah bayangkan lw owg pakai moto nie ,, kat kg kompen xda sape pakai kan ..so bile kawan abah nampak moto owg die akan ckp ,, *waa,,kelas kw yan .
  2. pastu kan abah , cube abah bayangkan .. dengan adenye moto nie owg akan lebih mudah untuk berulangalik dari tempat LI kat skudai dgn umah kite kat kluang .. sekejap je dah sampai bah ..xla owg penat ..
  3. pastu cube abah bayangkan weekend2 abah nak p umah org kawen ,, xyah da bwk moto abah ,, pinjam moto owg .. baru la bergaye bah .. 
  4. pastu abah sggup biar owg naik moto buruk yg slalu rosok to gi LI ? abah nak bia owg dok umah ijam ? sampai ati abah nak pisahkan owg dgn mak sekali lagi ;(
  5. abg ijam , abg fikri n abg nas sume pakai LC .. abah pon pakai SS .. owg nak join YAMAHA BROTHERHOOD gakk
  6. last sekali bah .. abah patut belikan owg moto nie sebab ,, err sebab owg kan anak abh =)
sekiranya abah berjanji akan membelikan saya moto ini . saya berjanji akan :
  1. basuh moto nie hari2 .
  2. guna minyak hitam berkualiti tinggi dan akan hantar servis dikedai yang dipercayai dan tidak akan mengubah suai moto ini .*kecuali makeup .
  3. saya xkan pinjam kereta abah untuk lepak dgn kwn2 .
  4. saya akan lebih bersemangat untuk belajar
  5. saya akan melaburkan hasil penjualan moto buruk to dan separuh dari duit pinjaman PTPTN saya untuk duit muke .
  6. saya xkan nakal lagi =(
harga die pon xmahal sgt bah .. its just only .. err

RM7250 

haha pray for me .. byee


No comments:

Post a Comment